РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000406141<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Спірін О. М. 
Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання [Електронний ресурс] / О. М. Спірін. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 1. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Уточнено поняття інформаційно-комунікаційної технології й інформаційно-комунікаційної технології навчання. На основі аналізу досвіду розроблення й оцінювання ефективності методичної системи базової фахової підготовки вчителів інформатики обґрунтовано критерії зовнішньої та внутрішньої якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Розглянуто показники зовнішніх – проектувального, конструктивного, організаційного, комунікативного та гностичного критеріїв, і внутрішніх критеріїв – диференціації, індивідуалізації, інтенсифікації процесу навчання і результативності навчальної діяльності. Наведено підходи щодо оцінювання показників для з'ясування ступеня виявлення критеріїв.

Уточнены понятия информационно-коммуникационной технологии и информационно-коммуникационной технологии обучения. Но основе опыта оценивания качества методической системы базовой профессиональной подготовки учителей информатики обоснованы критерии внешнего и внутреннего оценивания качества информационно-коммуникационных технологий обучения. Рассмотрены показатели внешних – проектировочного, конструктивного, организационного, коммуникативного и гностического критериев, и внутренних –дифференциации, индивидуализации, интенсификации процесса обучения и результативности учебной деятельности. Приведены подходы в оцениванию показателей для определения степени проявления критериев.

In the article the concept of information and communication technology and information and communication technology of learning is specified. It is grounded an external and internal criteria of information and communication technologies of learning quality assessment based on experience of information and communication technology quality assessment of the methodical system of informatics teachers vocational training. There are considered the external indexes – design, structural, organizational, communicative and gnostic criteria, and internal – differentiation, individualization, intensification of teaching process and effectiveness of educational activity. There are presented the approaches to assess the indicators for determination of criteria demonstration degree.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21 + З970

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського