РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000406202<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Журавська Н. С. 
"Вільна діяльність" як основа ініціативності студентів / Н. С. Журавська // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 333-346. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано розвиток понять "самостійна робота", "вільна діяльність". Наведено класифікацію видів самостійної роботи студентів. Виділено характерні особливості змісту поняття "самостійність". З'ясовано, що зміна концептуальної основи й розширення функцій самостійної діяльності студента сприяє збільшенню її обсягу та важливості й обумовлює зміну у взаємовідносинах між викладем і студентом як рівноправними суб'єктами навчального процесу, тобто коригує всі психолого-педагогічні (організаційні, методичні) засоби забезпечення самостійної роботи студентів і ставить вимоги до пошуків таких форм навчальної роботи у ВНЗ, коли допомога і контроль з боку викладача не пригнічуватимуть ініціативи студента, а привчатимуть його самостійно вирішувати питання організації, планування, контролю за своєю навчальною діяльністю і сприяють формуванню такої особистісної риси характеру, як самостійність. Особливу увагу приділено питанням контролю та самоконтролю під час "вільної діяльності студентів".

Проанализировано развитие понятий "самостоятельная работа", "свободная деятельность". Дана классификация видов самостоятельной работы студентов. Выделены характерные особенности понятия "самостоятельность". Отмечено, что изменение концептуальной основы и расширение функций самостоятельной деятельности студента не только ведет к увеличению ее объема и важности, но и вызывает изменение во взаимоотношениях между преподавателем и студентом как равноправными субъектами учебного процесса, то есть корректирует все психолого-педагогические (организационные, методические) средства обеспечения самостоятельной работы студентов и выставляет требования к поискам таких форм учебной работы в высших учебных заведениях, когда помощь и контроль со стороны преподавателя не будут подавлять инициативы студента, а будут приучать его самостоятельно решать вопрос организации, планирования, контроля за своей учебной деятельностью, воспитывая самостоятельность как личностную черту характера. Особое внимание уделено вопросам контроля и самоконтроля во время "свободной деятельности студента".

The article deals with the description of a concept "self-dependent work", "free activities". Students' self-dependent work has been classified in to types. The characteristics of the concept "self-dependence" have been marked out. The change of the conceptual basis and widening of student's self-dependent activity functions not only increase the volume and importance of the activity but also make the teacher and student to be equal subjects of the educational process, i.e. modify all psychologic-pedagogic (organizational, methodological) means of supporting students' self-dependent work and formulate requirements for new forms of teaching work at higher educatiohal establishments when the teacher's help and control wouldn't restrain the student's initiative but would teach him to solve independently the issues of organization, planning, controlling his/her own barning activities, forming self-dependency as a personal feature of a character. A special attention is paid to the control and self-control during students' "free activtities".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського