Тархан Л. З. Дидактична компетентність інженера-педагога: теоретичні основи і модель / Л. З. Тархан // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 193-201. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Висвітлено теоретичні основи моделювання дидактичної компетентності майбутнього інженера-педагога. Надано визначення дидактичної компетентності; виділено основні категорії моделі: знання, уміння, здібності, чинники формування та розвитку дидактичної компетенції; психофізіологічні та професійні якості. Освещены теоретические основы моделирования дидактической компетентности будущего инженера-педагога. Дано определение дидактической компетентности; виделены основные категории модели: знания, умения, способности, факторы формирования и развития дидактической компетенции; психофизиологические и профессиональные качества. Theoretical bases of modeling didactic competence of future teacher-engineer are consider in the article. Didactic competence definition is given, the basic model categories are sorted out: knowledge, skills, faculties, factors of didactic competence formation and development, psychological and professional qualities. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.2 + Ж.р(4УКР)3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|