Головань М. С. Інформатична компетентність як об'єкт педагогічного дослідження / М. С. Головань // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 314-324. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Розглянуто визначення понять компетентності й інформаційної компетентності, які найчастіше використовуються в педагогічних дослідженнях. Сформульовано визначення компетентності особистості у галузі інформатики, яку названо інформатичною компетентністю. У структурі інформатичної компетентності виділено й охарактеризовано мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, ціннісно-рефлексивний, емоційно-вольовий компоненти. Розглянуто компетенції за видами інформатичної діяльності. Рассмотрены определения понятий комптенетности и информационной компетентности, которые чаще всего используются в педагогических исследованиях. Приведено определение компетентности личности в отрасли информатики, которая названа информатической компетентностью. В структуре информатической компетентности выделены и охарактеризованы мотивационный, когнитивный, деятельностный, ценностно-рефлексивный и эмоционально-волевой компоненты. Рассмотрены компетенции по видам информатической деятельности. The determination of personality's competence in the field of informatics, called information competence, is given. The motivational, cognitive, activity, value reflecsive and emotional volitional components have been marked out and characterized in the structure of information competence. The competencies after the information activities have been listed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|