Дмитренко Т. О. Концептуальні засади формування понятійного базису педагогіки / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21. - С. 18-24. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Досліджено багатовимірову сутність складних педагогічних об'єктів. Розглянуто рівні уявлення педагогічної системи як організації, управління, спілкування. Уточнено визначення процесу навчання. Розроблено концептуальні засади формування понятійного базису педагогіки. Исследовано многоуровневую сущность сложных педагогических объектов. Рассмотрены уровни представления педагогической системы как организации, управления, общения. Разработаны концептуальные основы формирования понятийного базиса педагогики. Multistage essence of the complex pedagogical objects is investigated. The presentation levels of describing the pedagogical system as an organization, management and communication are considered. The conceptual principles of forming pedagogical concept basis have been developed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|