РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000406260<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Метешкін К. О. 
Методологічний парадокс педагогічної практики й мовознавства / К. О. Метешкін, В. М. Русскін // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21. - С. 25-32. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано взаємозв'язок методологічних основ педагогіки й мовознавства. Виявлено причини недостатнього проникнення методологічних основ мовознавства в методологію й практику педагогіки - наук, які рівною мірою повинні забезпечувати ефективність практичного навчання сучасної людини. На думку авторів, лінгвістичний підхід до вирішення проблем стандартизації освітніх процесів дозволить забезпечити розробку нових інноваційних освітніх технологій, що виведуть на більш якісний рівень розвитку педагогічну науку.

Проанализирована взаимосвязь методологических основ педагогики и языкознания. Выявлены причины слабого проникновения методологических основ языкознания в методологию и практику педагогики - наук, которые в равной степени должны обеспечивать эффективность практического обучения современного человека. По мнению авторов, лингвистический подход к решению проблем стандартизации образовательных процессов позволит обеспечить разработку новых инновационных образовательных технологий, которые выведут на более качественный уровень развития педагогическую науку.

The interrelation of methodological bases of pedagogics and linguistics is analyzed. The reasons of weak penetration of methodological bases of linguistics in methodology and practice of pedagogics Ц the sciences which should equally provide the efficiency of practical training of the modern person are revealed. In opinion of authors, the linguistic approach to the decision of problems of standardization of educational processes will allow to provide the development of new innovative educational technologies which will promote the pedagogical science to a more qualitative level.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 в2:Ч30 + Ч30 в04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського