РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000406301<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Григорова Е. Н. 
Принцип непрерывной проблемности в преподавании в высшем учебном заведении / Е. Н. Григорова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 188-196. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Разработан принцип непрерывной проблемности в преподавании в высшем учебном заведении, который позволяет, при наличии базовых знаний и сформированного в сознании студентов алгоритма мышления разработчика средств измерения, развить умения формулировать и решать творческие задачи в области измерительной техники на уровне модернизации и изобретательства. Показано, что применение метода непрерывной проблемности существенно увеличивает количество лекций проблемной направленности, повышает активность студентов, создает благоприятные условия для развития и реализации творческих способностей студентов.

Запропоновано принцип безперервної проблемності у викладанні у ВНЗ, який дозволяє, за наявності базових знань і сформованого у свідомості студентів алгоритму мислення розробника засобів вимірювання, розвинути уміння формулювати та вирішувати творчі задачі у галузі вимірювальної техніки на рівні модернізації винахідництва. Встановлено, що застосування методу безперервної проблемності істотно збільшує кількість лекцій проблемної спрямованості, підвищує активність студентів, створює сприятливі умови для розвитку та реалізації творчих здібностей студентів.

The article suggests the principle of continuous problem orientation in teaching at higher educational establishment which allows, with the availability of basic knowledge and measuring method developer's thinking algorithm having been formed in students consciousness, to formulate skills of formulating and solving creative tasks in the field of measuring technique at the level of modernization and invention. The use of continuous problem orientation method substantially increases the number of problem oriented lectures, rises students' activeness, creates favourable conditions for the development and realization of students' creative abilities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.222

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського