Бєлікова В. В. Роль технічних задач у контрольно-проектувальній діяльності інженерів-педагогів / В. В. Бєлікова, А. Ю. Сосонна // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 18/19. - С. 210-215. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Визначено місце технічної задачі в процесі перевірки сформованих знань, вмінь та навичок учнів ПТНЗ. Розкрито логічну структуру та наведено узагальнювальну класифікацію контрольних задач з технічним змістом. Обгрунтовано алгоритм діяльності викладача щодо розробки технічної задачі як засобу дидактичного контролю. Определено место технической задачи в процессе проверки сформированных знаний, умений и навыков учащихся ПТУЗ, раскрыта логическая структура и приведена обобщённая классификация контрольных задач с техническим содержанием, обоснован алгоритм деятельности преподавателя относительно разработки технической задачи как средства дидактического контроля. The article defines the place of a technical problem in the process of checking up the knowledge, skills and acquired habits of vocational school students, it discloses the logical structure and gives a general classification of control problems with technical contents, substantiates the algorithm of teacher's activities concerning the development of a technical problem as a means of didactic control. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.28 + Ж.р(4УКР)3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|