Волкова А. М. Становлення професійного інтелекту майбутніх інженерів-педагогів / А. М. Волкова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 339-346. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто питання становлення інтелекту майбутніх інженерів-педагогів. Проведено психологічний аналіз інтелектуально-творчої діяльності інженера-педагога, висвітлено шляхи визначення інтелектуальної готовності до оволодіння працею інженера-педагога, створення інтелектуально-насиченого середовища для підготовки сучасного інженера-педагога. Рассмотрены вопросы становления интелекта будущих инженеров-педагогов. Проведен психологический анализ интелектуально-творческой деятельности инженера-педагога, освещены пути определения интелектуальной готовности к овладению работой инженера-педагога, создания интелектуально-насыщенной среды для подготовки современного инженера-педагога. The issues of the future teacher-engineers' intellect formation are considered in the article, as well as prychological analysis of intellectual and creative activities of a teacher-engineer, ways of defining intellectual readiness for mastering teacher-engineer's work, creation of intellectually rich medium for training a modern teacher-engineer. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.2-513 + Ж.р(4УКР)3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|