Мороз В. Д. Проблеми організації та змісту підвищення кваліфікації педагогічних працівників коледжів у контексті компетентністного підходу / В. Д. Мороз // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 24/25. - С. 158-165. - укp.Доведено наявність суттєвих проблем в організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників коледжів. Вперше запропоновано розглядати підвищення кваліфікації як розвиток педагогічної компетентності на основі системного приросту спеціальних компетенцій. Визначено структуру та склад цих компетенцій, їх характерні особливості. Запропоновано підходи щодо забезпечення ефективності діяльності з підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Доказано наличие существенных проблем в организации повышения квалификации педагогических работников колледжей. Впервые предложено рассматривать повышение квалификации как развитие педагогической компетентности на основе системного наращивания специальных компетенций. Определены структура и состав этих компетенций, их характерные особенности. Предложены подходы по обеспечению эффективности деятельности по повышению квалификации педагогических работников. The article demonstrates the existence of significant problems in organizing the process of qualification improvement for the teaching personnel of colleges and for the first time it has been proposed to consider the qualification improvement as development in pedagogical competence on the basis of a systematic build-up of specialized competencies. Content and characteristic features of such competencies have been defined, and methods for ensuring efficiency of the qualification improvement process for the teaching personnel have been proposed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|