Набока Л. Андрагогізація підготовки методистів до інноваційної освітньої діяльності / Л. Набока // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.
Висвітлено проблему професійної підготовки методистів у контексті посилення соціальної ролі методичної служби за умов зміни освітньої парадигми та розширення інноваційного освітнього простору. Виокремлено типи науково-методичної діяльності. Проаналізовано принципи побудови моделі системи підвищення кваліфікації методичних кадрів. Досліджено алгоритм управління експериментальною та навчально-пошуковою роботою педагогів на рівні міста (району). Розроблено критерії оцінки рівня пошуково-творчої діяльності вчителя. Розглянуто орієнтовний перелік вимог до індивідуально розробленої (авторської) програми. Запропоновано методику експертного оцінювання творчого звіту вчителя з інноваційної діяльності.
Шифр НБУВ: Ж24944Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"