Олійник В. Впровадження оцінювання якості освіти (в рамках проекту TEMPUS "Справедливе оцінювання" / В. Олійник // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 6-12. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Наголошено на якості освіти як на нормативному рівні, якому має відповідати "продукція" галузі освіти. Зазначено, що Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти (ЦІППО) АПН України є найважливішим чинником якості педагогічної освіти вчителя. Досліджено трактування поняття "моніторинг в освіті". Визначено поняття та критерії (валідність, об'єктивність, надійність, точність) педагогічних вимірювань. Розкрито визначення та ознаки якісного педагогічного оцінювання (справедливість, чесність, довіру з боку громадськості тощо). Подано схему впровадження проекту TEMPUS "Справедливе оцінювання" до системи післядипломної педагогічної освіти (ППО) в Україні. Охарактеризовано завдання, напрями реалізації, призначення, зарубіжних і українських учасників консорціуму (здійснювачів) проекту "Справедливе оцінювання". Акцентовано увагу на ролі ЦІППО у проекті, зокрема на реалізації проекту в середині ППО України. Виділено етапи координації проекту. Проаналізовано роботу першого етапу (2005 р.). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в6 + Ч34(4УКР)в6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|