Даниленко Л. Зміст післядипломної освіти в інноваційному полі перетворень / Л. Даниленко, В. Паламарчук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 16-21. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.За результатами аналізу фундаментальних педагогічних праць складено таблицю "Моделі змісту освіти", яка містить блоки визначення та структури змісту освіти, базові концепти. Акцентовано увагу на головній складовій змісту освіти - його культурологічному компоненті. Виділено основні категорії змісту освіти. Розроблено модель змісту навчання в інституті післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто складові моделі змісту навчання. Розкрито особливості засвоєння професійно-орієнтованих і прогностично-діагностичних навчальних модулів за очно-дистанційною формою навчання. Проаналізовано завдання та форми здійснення вхідного, поточного та вихідного контролю знань і вмінь слухачів. Значну увагу приділено пошукам різноманітних моделей запровадження кредитно-модульної системи організації навчання, напрямам підготовчої роботи до організації процесу навчання педагогічних працівників (з використанням освітнього сайта інституту), головному аспекту модернізації навчального плану - його варіативності й особливостям формування варіативної складової соціально-гуманітарного та професійного модулів, багатогранній диференціації оновленого плану. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|