Косовська М. Індивідуальне навчання молодших школярів сільської малочисельної школи як педагогічна проблема / М. Косовська // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 1. - С. 101-103. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розглянуто актуальну проблему індивідуального навчання учнів, які за станом здоров'я не можуть відвідувати навчальний заклад, або проживають у селах та селищах, де кількість учнів менше ніж 5 осіб, чи не встигають, або мають великий навчальний потенціал і можуть прискорено закінчити школу. Індивідуальне навчання було найдавнішою формою навчання і мало назву домашнього. Розмежовано індивідуальне і індивідуалізоване навчання. У дослідженнях вчених простежується ототожнення індивідуальної роботи з самостійного, але подальші дослідження доводять, що її можна розглядати як складову індивідуального навчання. Ця проблема породжує необхідність створення нових освітніх технологій. Проблема підготовки вчителя індивідуального навчання, особистості з гнучким педагогічним мисленням, адекватними ціннісними орієнтаціями, розвинутою самосвідомістю, здатною організувати роботу з учнем, максимально враховуючи його індивідуальні особливості, здібності, обдарування потребує дослідження. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|