Железнова Т. Післядипломна педагогічна освіта вчителів з основ безпеки життєдіяльності: методологічні проблеми / Т. Железнова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 1. - С. 14-19. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто одну з найактуальніших проблем в нашій державі - здоров'я дітей та юнацтва, рівень якого останнім часом неухильно знижується. Міністерство освіти і науки України запровадило нові заходи, зокрема введення у школах нового навчального предмета "Основи безпеки життєдіяльності" (ОБЖД). Основою для розробки шкільної програми ОБЖД стали статистичні дані про нещасні випадки з дітьми та їх причини. Підготовку високопрофесійних вчителів з цього предмету здійснюють вищі навчальні заклади, кафедра безпеки життєдіяльності при Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти та навчально-методичний кабінет ОБЖД при регіональних Інститутах післядипломної педагогічної освіти. Під час роботи курсів використовуються всі види методик, технологій, форм і методів роботи з дітьми. Подано технології кооперативного та колективно-групового навчання, ситуативного моделювання, опрацювання дискусійних питань. Педагогічна майстерність сучасного вчителя має розвиватись через фундаментальне знання базового предмета, високу загальну культуру і грунтовну дидактичну компетентність. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|