Новаченко Т. Позитивна евристика - умова вдосконалення педагогічної самореалізації у системі післядипломної освіти / Т. Новаченко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 40-42. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Обгрунтовано актуальність створення позитивного евристичного середовища для досягнення ефективності та продуктивності вдосконалення педагогічної самоорганізації вчителів у системі післядипломної освіти. Визначено позитивну евристику не як ізольовану теорію, а як серію теорій, що модифікуються, і характерною рисою якої є відсутність зовнішньої примусовості та внутрішньої визначеності. Розглянуто педагогічну проблему самоорганізації як проектування освіти на паритетній основі між принципами існування, функціонування, становлення та хаосу з застосуванням для їх гармонійного поєднання принципів, синергетичного підходу відкритості, нелінійності, згоди, додатковості, що віддзеркалюють сутність означеного підходу в педагогіці. Розкрито одне з методологічних положень самоорганізації - врахування рівнів об'єкта управління. Окреслено умови вдосконалення педагогічної самоорганізації вчителів у системі післядипломної освіти. Запропоновано методи створення позитивного евристичного середовища. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч30в
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|