Клокар Н. Андрагогічна модель підвищення кваліфікації педагогів на засадах диференційованого підходу / Н. Клокар // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 2. - С. 23-28. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.За результатами проведеного дослідження системи післядипломної освіти педагогів висвітлено різні моделі її організації, виявлено динаміку особистісних змін педагогів з застосуванням диференційованого підходу до підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Наведено трактування поняття "модель" та розглянуто специфічні особливості моделювання як універсального методу дослідження. Обгрунтовано необхідність розробки мобільної моделі підвищення кваліфікації, визначено дидактичні принципи та умови її реалізації у навчанні дорослих. Охарактеризовано етапи вивчення запитів та потреб педагогів у міжатестаційний період: І - докурсовий, ІІ - курси підвищення кваліфікації (ПК), ІІІ - післякурсовий. Наведено відмінності традиційної й складної (багатовимірної) моделі організації підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Охарактеризовано етапи реалізації концепції ПК педагогів на засадах диференційованого підходу: I - курси ПК; II - семінари, тренінги, інструктивно-методичні наради міжкурсового періоду; III - робота обласних опорних закладів, шкіл ППД, стажування; IV - авторські курси; V - авторські посібники, підручники, програми. Зазначено, що запропонована модель втілює безперервність процесу професійного зростання педагога. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2 + Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|