Солодков В. Актуальні методики вивчення ціннісних орієнтацій освітян / В. Солодков // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 46-50. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Наведено методики вітчизняних і зарубіжних соціологів, за якими вивчається ціннісно орієнтований портрет викладача України, здійснюється порівняльний аналіз його відповідності між Україною та іншими країнами Європи. Обговорено методики дослідження ціннісних орієнтацій В. Смеркала - М. Кучера, О. Моткова - Т. Огневій, ціннісний опитувальник Ш. Шварца. Існуючий інструментарій забезпечує вчених надійною базою ціннісних індикаторів, що адаптовані до аналізу ціннісного простору викладачів і учнів-студентів. Представлены методики отечественных и зарубежных социологов, с помощью которых воссоздается ценностный портрет преподавателя, осуществляется его сравнительный анализ. Обсуждены методики исследования ценностных ориентаций В. Смеркала - М. Кучера, А. Моткова - Т. Огневий, ценностного опросника Ш. Шварца. Существующий инструментарий обеспечивает ученых надежной базой ценностных индикаторов, адаптированных к анализу аксиологических ценностей преподавателей и учеников-студентов. It's considered techniques of domestic and foreign social scientists, through which recreates the evaluative portrait teacher, performed a comparative analysis. It's discussed methods for studying value orientations. It was getting V. Smerkhala - M. Kucera, A. Motkova - T. Oghnevij, value questionnaire S. Schwartz. Existing tools provide researchers a solid foundation of valuable indicators adapted to the analysis of the axiological values of both teachers and students-students. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421 + Ч34(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|