Солодков В. Європейська самоактуалізація педкадрів України / В. Солодков // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 7-13. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Виявлено основні чинники функціонування педперсоналу як активного суб'єкта процесу євроінтеграції. Узагальнено результати відповідей вчителів на питання: "Історія народів яких регіонів Європи викликає у них найбільший інтерес?", поставленого з метою виявлення у вчителів міри зацікавленості у розумінні культурних основ буття довколишніх народів, з якими упродовж століть співіснує доля України. Розкрито результати соціологічного опитування щодо володіння вчителями європейськими мовами, зокрема, співвідношення між фактичним станом і намаганням учителів щодо засвоєння провідних європейських мов у регіональному вимірі. Висвітлено реакцію вчителів на питання щодо: можливих спільних освітянських проектів; про форми фактичної участі установ і окремих освітян у європейських освітянських зв'язках; побажань про розповсюдження ідеї євроінтеграції в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) п
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|