Даниленко Л. Інноваційні зміни в організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Л. Даниленко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 15-19. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Охарактеризовано зміни у розвитку вітчизняної системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників (КПП). Представлено модель підвищення КПП, засновану на інноваційній (очно-дистанційній, кредитно-модульній, кредитно-трансферній) формі навчання, яка проходить апробацію у деяких ІППО як експериментальна. Уточнено, що кредитно-модульна система у підвищенні КПП характеризується процесом створення і реалізації навчальних планів з розвитку їх професійної компетентності відповідно до професійних категорій і посад, розробляється за змістовими модулями, в основу яких покладено базові вимоги до педагогічної професії та професійні потреби педагогічних працівників, але не є повноцінною, якщо не враховує елементів кредитно-трансферної системи. Наведено результати експерименту, проведеного у 2009 р. у ЦІППО, які показали, що приріст знань, умінь і розумінь у тих, хто навчався за індивідуальними планами-графіками, є вищими, ніж у тих, хто навчався в групах. Підсумовано, що інноваційна система підвищення КПП сприятиме підвищенню рівня відповідальності фахівців за власний вибір у навчанні, вибору темпу власного професійного розвитку, зміні підходів і принципів до організації навчального процесу з традиційних (науковості, системності, логічності, зв'язку з практикою) на інноваційні (синергічні, гуманістичні, інформаційні, аксіологічні, акмеологічні, андрагогічні). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.511.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|