РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000406628<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пуховська Л. 
Компетентнісний підхід у педагогічній освіті: європейський досвід / Л. Пуховська // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 76-80. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обговорено європейський досвід використання компетентнісного підходу у педагогічній освіті. Проведено аналіз сучасних наукових досліджень у сфері ППО в Україні. Розглянуто проблеми компетентнісного підходу в контексті європейського досвіду запровадження компетентнісного підходу у практику освітніх закладів, передусім педагогічних. Наведено моделі визначення і організаційного запровадження вмінь і компетентностей учителів у системі педагогічної освіти у країнах-членах ЄС. Представлено центральний, регіональний, університетський рівні та рівень педагогічних навчальних закладів визначення компетентностей педагогів у різних країнах Європи.

Обсужден европейский опыт использования компетентностного подхода в педагогическом образовании. Проведен анализ современных научных исследований в области ППО в Украине. Рассмотрены проблемы компетентностного подхода в образовании в контексте европейского опыта внедрения компетентностного подхода в практику образовательных учреждений, прежде всего педагогических. Приведены модели определения и организационного введения умений и компетенций учителей в системе педагогического образования в странах-членах ЕС. Представлены центральный, региональный, университетский уровни и уровень педагогических учебных заведений определения компетенций педагогов в разных странах Европы.

Discussed the European experience of competence-based approach in teacher education. It's considered the analysis of current research in the field of PES in Ukraine. Thoroughly it's examined the problem of competence-based approach to education through the prism of the European dimension and European experience in implementing the competence approach in the practice of educational institutions, primarily pedagogical. It's considered three models of organizational identification and introduction of skills and competences of teachers in teacher education in the EU member states. It's represented by central, regional, university-level and the level of teacher training institutions for determining the competence of teachers in different European countries.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4) + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського