РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000406630<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маслов В. 
Концептуальні засади побудови, зміст і структура орієнтовної моделі функціональної компетентності керівників навчальних закладів / В. Маслов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 3-10. - укp.

Наведено концептуальний підхід до визначення та структуризації змісту компетентності керівників навчальних закладів, у якому зроблена орієнтація на їх підготовку до суто управлінської діяльності (її філософію, теорію та технології). Запропоновано орієнтовну модель змісту компетентності керівників загальноосвітніх закладів, що враховує політичну культуру фахівця, патріотизм, високі моральні якості, суспільну активність, особисті психологічні якості, професійно-посадову та предметно-фахову компетентність. Охарактеризовано компоненти складових функціональної компетентності директора школи - педагогічного керівництва суспільним вихованням учнів, управління навчально-виховним процесом, адміністративної і господарської та викладацької діяльності. Зазначено, що модель компетентності - це система теоретико-методологічних, спеціально-фахових знань і технологічних умінь, які об'єктивно необхідні особистості для виконання посадово-функціональних обов'язків, відповідних моральних і психологічних якостей.

Представлен концептуальный подход к определению и структуризации содержания компетентности руководителей учебных заведений, в котором сделана ориентация на их подготовку к сугубо управленческой деятельности (ее философию, теорию и технологии). Предложена ориентировочная модель содержания компетентности руководителей общеобразовательных заведений, которая учитывает политическую культуру специалиста, патриотизм, высокие моральные качества, общественную активность, личные психологические качества и профессионально-должностную и предметно-профессиональную компетентность. Охарактеризованы компоненты составных функциональной компетентности директора школы - педагогического руководства общественным воспитанием учеников, управления учебно-воспитательным процессом, административной и хозяйственной и преподавательской деятельностью. Отмечено, что модель компетентности - это система теоретико-методологических, специально-профессиональных знаний и технологических умений, которые объективно необходимы личности для выполнения должностных функциональных обязанностей, соответствующих моральных и психологических качеств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського