РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000406631<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мазіна Н. 
Мережна модель як інноваційна форма підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні / Н. Мазіна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 54-56. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наголошено, що за умов інтенсивного розвитку інформаційно-технологічних ресурсів, відновлення знань і зростання вимог до компетентності педагогічних працівників необхідно сформувати динамічну варіативну систему підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Як сучасну організаційну форму підвищення кваліфікації розглянуто мережеву взаємодію, побудовану на основі інноваційного підходу до післядипломної педагогічної освіти з використанням таких принципів андрагогіки: самостійності, рефлективності, співпраці, індивідуалізації, взаємозв'язку теорії і практики. Охарактеризовано види мережевої взаємодії в освітньому просторі. Викладено низку переваг мережевої організації підвищення кваліфікації працівників освіти. Підкреслено, що мережа є важливим моментом реконструкції системи підвищення кваліфікації, а сучасні освітні технології - ефективним інструментом для розвитку нових форм і методів навчання, зміни парадигми післядипломної освіти, що відповідає умовам розвитку інформаційного суспільства й економіки, заснованої на знанні.

Отмечено, что в условиях интенсивного развития информационно-технологических ресурсов, возобновления знаний и роста требований к компетентности педагогических работников необходимо сформировать динамическую вариативную систему повышения квалификации педагогических кадров. В качестве современной организационной формы повышения квалификации рассмотрено сетевое взаимодействие, которое построено на основе инновационного подхода к последипломному педагогическому образованию с использованием таких принципов андрагогики: самостоятельности, рефлективности, сотрудничества, индивидуализации, взаимосвязи теории и практики. Охарактеризованы виды сетевого взаимодействия в образовательном пространстве. Изложен ряд преимуществ сетевой организации повышения квалификации работников образования. Подчеркнуто, что сеть является важным моментом реконструкции системы повышения квалификации, а современные образовательные технологии - эффективным инструментом для развития новых форм и методов учебы, изменения парадигмы последипломного образования, которое отвечает условиям развития информационного общества и экономики, основанной на знании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського