Маслов В. Принципи ефективного розвитку системи післядипломної освіти / В. Маслов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 7-11. - укp.Запропоновано систематизацію принципів функціонування системи післядипломної освіти педагогічних кадрів, базовану на комплексному підході до аналізу основних компонентів системи. Відзначено, що дана система дає змогу показати взаємозв'язок, роль і місце принципів як певного цілісного утворення, що має теоретичне і практичне значення для підвищення ефективності роботи з кадрами освіти України. Виокремлено й охарактеризовано такі принципи: державницької ідеології, конкретно-історичного підходу, системності, науковості, безперервності, єдності централістських засад і регіоналізму, інноваційності, адаптивності та інтеграції, конкурентоспроможності, інтерактивності, єдності навчання та виховання, наступності та перспективності, зв'язку з життям тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|