Старєва А. Формування предметно-методичної компетентності вчителя під час його підготовки та підвищення кваліфікації / А. Старєва // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 1. - С. 67-72. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.Визначено суть компетентності, яка полягає у наборі знань, навичок та взаємин, що дають змогу особистості ефективно виконувати завдання або роботу. Розкрито суть поняття "компетентність", її зміст, структуру та наповнюваність. Зазначено, що компетентність має у своєму змісті когнітивну, діяльнісну, ціннісну й особистісну складові, які дають змогу стверджувати про те, що компетентнісний підхід реалізує ці напрями в особистісному розвитку педагога. Проаналізовано організаційно-педагогічні умови, що забезпечують формування предметно-методичної компетентності вчителя. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.421.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|