Кандибур Г. Школа, яка змінить світ: модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими: (кн. у журналі) / Г. Кандибур // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 96-98. - укp.Вміщено продовження книги Г. Кандибура, у якій автор пропонує кардинально переглянути ставлення держави, суспільства до всього, що пов'язано з вихованням, розвитком та освітою підростаючих поколінь. У контексті реформування освіти з метою розвитку особистісного потенціалу учнів стисло розглянуто й охарактеризовано дев'ять основних видів діяльності в новій школі, що спрямовані на різнобічний і гармонійний розвиток дитини, а саме: інтелектуально-розвивальна, освітня, дослідницька (наукова, винахідницька), мистецько-творча (програма "Театр усіх мистецтв"), оздоровчо-спортивна (програма "Веселі довгожителі"), відновлювальна, опікунська, суспільно-корисна праця, суб'єктно-значуща. Помещено продолжение книги Г. Кандибура, в которой автор предлагает кардинально пересмотреть отношение государства, общества ко всему, что связано с воспитанием, развитием и образованием подрастающих поколений. В контексте реформирования образования с целью развития личностного потенциала учеников коротко рассмотрены и охарактеризованы девять основных видов деятельности в новой школе, которые направлены на разностороннее и гармоничное развитие ребенка, а именно: интеллектуально-развивающая, образовательная, исследовательская (научная, изобретательская), художественно-творческая (программа "Театр всех искусств"), оздоровительно-спортивная (программа "Веселые долгожители"), восстановительная, опекунская, общественно-полезный труд, субъектно-значимая. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|