Москальова А. Особливості психологічної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо подолання професійних криз в умовах післядипломної педагогічної освіти / А. Москальова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 2. - С. 6-10. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Виділено чотири види професійної компетентності, а саме: спеціальну, соціальну, особистісну й індивідуальну. Зазначено, що психологічна компетентність керівників загальноосвітніх закладів освіти щодо конструктивного подолання професійних криз – це сукупність знань, умінь, навичок та особистісних якостей, які допомагають фахівцю орієнтуватися в складних професійних ситуаціях, долати перешкоди в процесі досягнення професійних цілей у період соціально-економічних трансформацій у суспільстві. Розглянуто різні типи ставлення керівника до професійної кризи, яке впливає на розвиток психологічної компетентності в процесі підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.411
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|