Пуцов В. Вчити дорослих по-дорослому / В. Пуцов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 2. - С. 49-51. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Визначено ознаки системного підходу як методології вищої школи. Розкрито методологічну сутність поняття «система». Виокремлено цілісність як найважливішу властивість вищої школи. Обґрунтовано системні компоненти та елементи вищої школи. Проаналізовано системотвірні фактори вищої школи. Зазначено, що ентропійні закономірності, що функціонують у системі вищої освіти, є надійним інструментом збереження системи й попередження управлінського й науково-педагогічного персоналу про нагромадження негативних наслідків помилкових професійних дій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|