Аносов І. Антропологізм у концептуальності сучасних освітніх перетворень / І. Аносов // Рідна шк.. - 2006. - № 1. - С. 16-17. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Проаналізовано еволюцію антрополого-гуманістичної рефлексії і процесу гуманізації освіти з позицій антропологізму. Окреслено завдання для науковців щодо визначення в категоріальній площині педагогіки понять, які часто в науці ідентифікуються: антропологія, антропологізм, антропологічний фактор. Визначено подальші напрями дослідження антропологізму: проблеми розвитку дитини у дошкільний період, розробка теорії емпіричного еволюціонізму, асоціативні концепції навчання тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30,0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|