Буринська О. Вправа як вид навчального завдання / О. Буринська, В. Староста // Рідна шк.. - 2008. - № 6. - С. 13-16. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.На підставі структурно-модельного та діяльнісного підходів уточнено зміст поняття "вправа", що дозволяє цілеспрямовано розробляти не тільки окремі завдання, а й їх системи із заданими параметрами. Виокремлено три підходи щодо проектування даного навчального завдання: розгляд вправи як виду діяльності, як завдання або задачі та виду завдання, що передбачає виконання специфічної навчальної діяльності. Визначено типові хімічні вправи, що розрізняються за дидактичним цілями. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.252.41 + Г.р21-352
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|