Ликов В. Ідея раннього залучення дітей до продуктивної праці в народно педагогічний спадщині В.О.Сухомлинського / В. Ликов // Рідна шк.. - 2007. - № 4. - С. 62-64. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Проаналізовано сутність різноманітних моделей залучення школярів до продуктивної праці, відомих в історії педагогіки та школи. Доведено, що всім моделям притаманні інтелектуальний і діяльнісно-практичний аспекти. Розкрито особистий внесок у розробку моделей педагогів В.Равкіна, А.Калашникова, П.Блонського, А.Макаренка. За результатами аналізу різних джерел показано внесок В.Сухомлинського у вирішення проблеми залучення дітей до продуктивної праці за такими аспектами, як розкриття світоглядного значення реалізації принципу зв'язку навчання школярів з життям; обгрунтування сутності педагогічного керівництва працею дітей; обгрунтування ролі виробничої праці у вихованні моральної зрілості; створення системи шкільних трудових традицій; виявлення трудової сутності особистості ("хлібного кореня людини"); визначення умов залучення молоді до праці. Розглянуто компоненти системи раннього залучення школярів до праці: дослідження реальних фактів та явищ навколишньої діяльності; залучення до окультурення навколишнього середовища; практична реалізація трудової діяльності. Звернено увагу на систему залучення дітей до праці разом з батьками. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351 + Ч33(4Укр)6-214
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|