Мачача Т. Культуротворчий потенціал освітньої галузі "Технологія" / Т. Мачача // Рідна шк.. - 2007. - № 7/8. - С. 9-12. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розкрито поняття культури як смислоутворюючої системи, що зумовлює розвиток людської спільноти, та поняття духовних цінностей, що є центральними у культурології. Розглянуто поняття культури як змістово-процесуальну основу сучасної освіти, так як змістом освіти стають не тільки одержані знання, а й сфера досягнень людства - мистецтво, традиції, досвід творчої діяльності, усвідомлення духовних цінностей, що виходять далеко за межі науки. Проаналізовано два аспекти цілепокладання сучасної освіти: освіту як підготовку до життя і освіту як засвоєння і творення досягнень культури. Висвітлено думку, що освітня галузь "Технологія" повинна займати ключове місце в системі загальної освіти, маючи всі можливості стати системоутворюючим курсом, який здатний інтегрувати основи знань практично з усіх предметних галузей. Виділено комплекс умов реалізації культурологічного підходу в процесі трудового навчання учнів. Акцентовано увагу на проектно-технологічній діяльності, що інтегрує всі види творчої діяльності і визначається як цілеспрямований процес одержання очікуваного результату. Зазначено культуру як підгрунтя, на основі якого зростає творча діяльність особистості і суспільства. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч111,0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|