РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000406886<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вачевський М. 
Маркетинг - складова знань ринкової економіки у формуванні професійних компетенцій / М. Вачевський // Рідна шк.. - 2007. - № 2. - С. 61-63. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Приділено увагу виробленню нової методики навчання та формування у майбутніх маркетологів-педагогів високого рівня професійних компетенцій. Надано оцінку науковим дослідженням з проблем маркетингу та його вивченню у ВНЗ. Охарактеризовано курс "Маркетинг для формування професійних компетенцій", його тісний зв'язок з дисциплінами загальноекономічного напряму.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського