Вачевський М. Маркетинг - складова знань ринкової економіки у формуванні професійних компетенцій / М. Вачевський // Рідна шк.. - 2007. - № 2. - С. 61-63. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.
Приділено увагу виробленню нової методики навчання та формування у майбутніх маркетологів-педагогів високого рівня професійних компетенцій. Надано оцінку науковим дослідженням з проблем маркетингу та його вивченню у ВНЗ. Охарактеризовано курс "Маркетинг для формування професійних компетенцій", його тісний зв'язок з дисциплінами загальноекономічного напряму.
Шифр НБУВ: Ж22469Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"