РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000406891<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Топузов О. 
Методика формування проблемності на уроках географії / О. Топузов // Рідна шк.. - 2006. - № 3. - С. 35-36. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено проблему викладання географічної науки взагалі, в контексті формування творчої особистості зокрема. Зазначено, що проблемність у навчанні визначається як послідовність етапів у процесі засвоєння знань та зіставлення дієвості; наведено наступні принципи засвоєння знань: на основі сприйняття, усвідомлення, запам'ятовування та навченості; на рівні застосування знань у подібній ситуації, яка вже мала місце під час уроків; на рівні застосування знань за нових умов, що вимагає від учня творчої та розумової діяльності. На основі аналізу педагогічної літератури визначено сутність понять "складність" та "трудність"; визначено фактори формування процесу проблемного навчання. Розглянуто й охарактеризовано принципи ефективного управління навчально-виховним процесом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8р(4УКР)2-2

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського