Топузов О. Методика формування проблемності на уроках географії / О. Топузов // Рідна шк.. - 2006. - № 3. - С. 35-36. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Висвітлено проблему викладання географічної науки взагалі, в контексті формування творчої особистості зокрема. Зазначено, що проблемність у навчанні визначається як послідовність етапів у процесі засвоєння знань та зіставлення дієвості; наведено наступні принципи засвоєння знань: на основі сприйняття, усвідомлення, запам'ятовування та навченості; на рівні застосування знань у подібній ситуації, яка вже мала місце під час уроків; на рівні застосування знань за нових умов, що вимагає від учня творчої та розумової діяльності. На основі аналізу педагогічної літератури визначено сутність понять "складність" та "трудність"; визначено фактори формування процесу проблемного навчання. Розглянуто й охарактеризовано принципи ефективного управління навчально-виховним процесом. Індекс рубрикатора НБУВ: Д8р(4УКР)2-2
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|