Дорогих Р. Моделювання педагогічних ситуацій у процесі формування професійних якостей майбутніх учителів / Р. Дорогих // Рідна шк.. - 2006. - № 6. - С. 7-9. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Звернуто увагу на те, що всебічність і емоційна насиченість навчальної взаємодії спонукають майбутнього вчителя вивчати свої можливості для досягнення професіоналізму в майбутній діяльності. Висвітлено чинники, які впливають на виховання особистості. Визначено умови, які сприяють розвитку професійних якостей студентів: співпраця студента та викладача; особистість викладача; міжособистісні стосунки у студентській академічній групі тощо. Зазначено про важливість застосування методів емоційного стимулювання та розвитку пізнавального інтересу. Акцентовано увагу на дискусії як методі навчання, використанні у навчанні принципу рольової перспективи. Обгрунтовано значення в моделюванні педагогічних ситуацій у наближенні теорії до реальних умов праці. Розкрито педагогічні завдання - ситуації-ілюстрації, ситуації-вправи, ситуації-оцінки, ситуації-проблеми. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|