Гусак Т. Навчання письмовому мовленню іноземних мов на початковому етапі / Т. Гусак // Рідна шк.. - 2008. - № 1/2. - С. 63-64. - укp.Розглянуто різні методики диференційованого навчання письмовому мовленню іноземних мов у школі, зокрема застосування відеоматеріалів, аудіювання, спарених уроків у музеї, роботу з кулінарними рецептами та ін. Акцентовано увагу на обов'язковості початку навчання письмового мовлення на ранньому етапі - V - VI класи звичайної школи та II - III класи школи з поглибленим вивченням іноземних мов, оскільки база письмового мовлення, закладена з самого початку, дає навички автоматизму письма. Окреслено вплив засвоєння писемного мовлення на комунікативну компетенцію школярів у спілкуванні іноземною мовою. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.33 + Ш12-912.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|