Мандрикіна Т. Особливості етнокультурного компонента в підготовці майбутнього вчителя болгарської мови / Т. Мандрикіна, Л. Романова // Рідна шк.. - 2006. - № 6. - С. 69-70. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Акцентовано увагу на важливості завдання підготовки вчителя для роботи за умов різноманітного етнічного середовища. Охарактеризовано Запорізький регіон як простір стикання з поліетнічністю. Висвітлено досвід роботи кафедри загального мовознавства та слов'янської філології Бердянського державного педагогічного університету у напрямі інтеграції освітньо-виховного процесу з етнокультурною орієнтацією, зокрема, болгарською. Розроблено моделі введення етнокультурного елементу в зміст вищої педагогічної освіти. Розкрито міжпредметну, модульну, монопредметну, комплексну та додаткову (дослідницьку) моделі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.62-913
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|