Нагірний Р. Педагогічні засади розвитку творчих особистостей аматорів дитячих театральних студій / Р. Нагірний // Рідна шк.. - 2006. - № 3. - С. 61-63. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Висвітлено проблему розвитку дитячих театральних студій взагалі, у педагогічному контексті зокрема. Зазначено, що підліток, як окрема особистість театрального об'єднання, стає на шлях самоствердження в ході інтерактивної взаємодії на основі культурно-творчих форм поведінки. Проаналізовано діяльність ряду дитячих театральних колективів. Виокремлено основні рівні розвитку творчих здібностей людини, що сприяють їх інкультурації, входженню в творчий процес. Наведено визначення поняття "творчість" як обов'язково оригінальний підхід до знаходження нових ідей, новоутворень, заперечення старих канонів і норм. Доведено, що театральні студії можуть сприяти розвитку творчих якостей у підлітка. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|