Лазаренко Л. Про комунікативну компетентність старшокласників, орієнтованих на вибір педагогічної професії / Л. Лазаренко // Рідна шк.. - 2006. - № 6. - С. 14-16. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Акцентовано увагу на внутрішньому та зовнішньому рівнях спілкування, критеріях комунікативної компетентності. Визначено поняття "комунікативна компетенція", "професійно-педагогічна компетенція". Сформульовано комунікативно-практичні завдання майбутнього педагога. Розглянуто стилі педагогічного спілкування, зокрема, стиль "спільна творчість". Охарактеризовано неконтактну, диференційовану, гіпорефлексивну й інші моделі педагогічного спілкування. Наведено результати дослідження комунікативної компетентності старшокласників за методикою ДКОН-1" за показниками: рівень сформованості комунікативної компетентності (низький, середній та інші); оцінка (1, 2, 3, 4, 5); рівень комунікативної компетентності (у %). Запропоновано п'ять напрямів формування комунікативної компетентності учнів. Розкрито специфіку роботи за напрямами: ознайомлення старшокласників з дисциплінами, що пов'язані з комунікативною діяльністю; залучення школярів до педагогічної та розвивальної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч421.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|