Антонець М. Проблема педагогічної творчості вчителя у спадщині В.О. Сухомлинського / М. Антонець // Рідна шк.. - 2006. - № 9. - С. 7-10. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Висвітлено проблему педагогічної творчості вчителя у спадщині В.О. Сухомлинського, яка знайшла відображення в усіх його найвідоміших працях. Виділено ряд цінних думок в творах В.О. Сухомлинського: творчість дітей - глибоко своєрідна сфера їх духовного життя, самовираження і самоутвердження, в якому яскраво виявляється індивідуальна самобутність кожної дитини; сильним, досвідченим стає педагог, який уміє аналізувати свою діяльність. Розглянуто проведення в Павлиській середній школі ряду експериментів, зміст яких завжди диктувався практичними потребами покращання якості знань і виховання, зокрема на перевірку 5-ти припущень щодо проблеми залежності знань учнів від методів стимулювання активної роботи школярів на уроці. Нагодошено, що педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського - найсуттєвіший, найреальніший сучасний путівник творчої, фахової і практичної підготовки вчителя. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 + Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|