Краснощок І. Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти / І. Краснощок // Рідна шк.. - 2007. - № 4. - С. 9-11. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як основний механізм реалізації його професійного формування. Привернено увагу до поглядів науковців-представників гуманістичної парадигми виховання, які стверджують, що мета виховання полягає в тому, щоб навчити людину творити себе як особистість. Досліджено чинники, які детермінують професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя ВНЗ, зокрема, залучення до цього процесу самих студентів. Проаналізовано сутність понять "саморозвиток" в освітньому процесі та "професійно-особистісний саморозвиток". Виділено його внутрішні та зовнішні складові. Розкрито зміст функціональних компонентів професійно-особистісного розвитку вчителя ВНЗ: цілепокладання, рефлексії, активної взаємодії, нормативного. Висвітлено компоненти професійно-особистісного саморозвитку, через взаємозв'язок яких він здійснюється: самоусвідомлення, самооцінку, самоорганізацію, самоврядування. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 + Ю952.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|