Вєтохов О. Психолого-педагогічні умови для успішного навчання іноземного читання / О. Вєтохов // Рідна шк.. - 2006. - № 3. - С. 46-47. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Висвітлено проблему знання й урахування вчителем вікових та індивідуальних особливостей учнів на уроках іноземних мов. Розглянуто й охарактеризовано наступні принципи успішного навчання іноземного читання: умови навчання техніки, непідготовленого та підготовленого, а також неперекладного читання. Наголошено, що вирішальну роль в успішному навчанні учнів іномовного читання належить учителю, який вміє вдало підібрати необхідну літературу, рекомендувати її учням диференційовано, враховуючи їх рівень підготовки. Доведено, що подібне читання має викликати в учнів почуття задоволення від цікавого змісту прочитаного та від усвідомлення підвищення власної іномовної підготовки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.331
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|