Дем'яненко Н. Співвідношення модернізаційних тенденцій та національних традицій у змісті діяльності вищої школи: авторський курс "Історія освітньо-виховних систем" / Н. Дем'яненко // Рідна шк.. - 2006. - № 3. - С. 11-17. - укp.Висвітлено структуру історико-педагогічних навчальних курсів (на матеріалах діяльності кафедри історії освітньо-виховних систем і технологій Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова). Визначено необхідність системності дослідження та викладання проблематики історико-педагогічного знання: за хронологічними періодами, в рамках філософської чотиривимірності. Акцентовано увагу на інтегративній, комплексній побудові подібних навчальних курсів, на використанні з цією метою наступних наукових підходів: конкретно-історичного, формаційного, цивілізаційного, культурологічного. Розглянуто й охарактеризовано функції історико-педагогічних навчальних курсів: науково-пізнавальну, системотвірну, прогностичну. Розглянуто сутність навчального курсу вищезгаданої кафедри. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|