Іонова І. Сутнісні складові навчальної проектної діяльності вчителя / І. Іонова // Рідна шк.. - 2007. - № 2. - С. 43-46. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Надано оцінку методу проектів як освітній технології. На основі узагальнення досвіду вітчизняних вчених визначено основні складові навчальної проектної діяльності вчителя - філософську, мотиваційну, креативну, рефлексивну, валеологічну, технологічну. Окреслено головне завдання вчителя під час роботи над проектом - фасилітацію (стимулювання та ініціювання) осмисленого навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.25
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|