Кравцова Т. Теоретичні основи вивчення дитини представниками реформаторської педагогіки кінця ХІХ - початку ХХ ст. / Т. Кравцова // Рідна шк.. - 2007. - № 4. - С. 74-75. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Акцентовано увагу на таких теоретичних засадах вивчення дитини представниками вітчизняної педагогіки, як розуміння природи й людини представниками німецької класичної філософії, філософії позитивізму та філософської антропології; надбань науки того часу в галузі анатомії, фізіології, психіатрії; введення в психологічну науку експериментального методу вивчення дитячої природи; ідея про необхідність побудови освітнього процесу на основі всебічних знань про людину. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)52 + Ю3(0)5/6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|