Галів М. Характер особистості: педагогічний контекст / М. Галів // Рідна шк.. - 2006. - № 2. - С. 6-9. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.Висвітлено проблему педагогічного розуміння людського характеру (на відміну від психологічного). Акцентовано увагу на різних завданнях, що стоять перед вищезгаданими науками, стосовно дослідження характеру особистості; на різних баченнях самої суті характеру; на відмінності у детермінаційних чинниках актуалізації уваги до проблеми характеру. На основі аналізу наукової літератури розглянуто процес піднесення та спаду уваги до виховання характеру в країнах Європи залежно від суспільно-історичних трансформаційних процесів. Доведено природність, обгрунтованість і доцільність формування, становлення та розвитку теорії характеру особистості як предмета педагогічної науки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|