Роговець О. Взаємодія сім'ї і школи як чинник виховання громадянської культури особистості / О. Роговець // Рідна шк.. - 2009. - № 1. - С. 31-34. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.З огляду на значимість узгодженості змістового аспекту громадянського виховання сучасних школярів, його взаємодоповнюваність діями батьків і вчителів, розглянуто взаємодію сім'ї та школи як провідних виховних чинників і ефективного засобу вирішення цього питання. Розкрито сутність поняття "взаємодія" з філософського, психологічного, соціологічного та педагогічного поглядів. Окреслено дві групи різновидів взаємодії: перша - дії, які сприяють організації спільної діяльності; друга - дії, які через свою неузгодженість ведуть до зниження ефективності спільної діяльності. Встановлено, що взаємодія є водночас явищем, системою та процесом, унаслідок реалізації яких відбувається досягнення певного результату - мети, яку висувають перед собою суб'єкти, що вступають у взаємодію. Зосереджено увагу на реалізації взаємодії сім'ї та школи в громадянському становленні дитини, завданнях школи в організації партнерства, яке як спосіб взаємодії може бути активним, конструктивним, пасивним і деструктивним. Висвітлено результати емпіричного дослідження серед батьків учнів класів щодо підтримки вказаних вище видів партнерства. Рекомендовано форми роботи, кожна з яких має вагомий потенціал у наданні батькам допомоги щодо виховання в підростаючої особистості громадянської культури, вироблення єдиних вимог школи та сім'ї. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.51 + Ч421.352.13
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|