Приходько А. Галерея історичних портретів: видатні жінки Давньоруської держави / А. Приходько // Рідна шк.. - 2009. - № 4. - С. 51-59. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.За результатами психолого-педагогічних досліджень показано важливість вивчення в шкільному курсі історії питань, що стосуються ролі, життя та діяльності історичних постатей, як одного із чинників формування емпатії та морального становлення особистості учня. Визначено вимоги до висвітлення постаті історичної особи у шкільних програмах, підручниках та інших засобах навчання. Подано життєпис, опис діяльності, її наслідків і значення в історії, а також загального контексту, у якому відбувалася діяльність видатних жінок часів Київської Русі та середньовічної Європи: княгині Ольги, Анни Ярославни, Єлизавети (норвезької королеви), Анастасії (королеви Угорщини) та Євпраксії-Адельгейди (германської імператриці). Зазначено, що висвітлення ролі особи в історії сприяє розширенню діапазону історичних знань учнів і стимулює їх до пошукової, творчої та емоційно-ціннісної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.521 + Т3(4УКР)414-297
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|