Хомич Л. Змістоутворювальні принципи професійної підготовки вчителя в педагогічній концепції Івана Зязюна. До ювілею Івана Зязюна та з нагоди 15-річчя Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України / Л. Хомич // Рідна шк.. - 2008. - № 11. - С. 14-16. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано принципи організації професійної підготовки майбутнього вчителя, що були покладені в основу діяльності Полтавського державного педагогічного інституту ім. В.Г.Короленка І. Зязюном у середині 1970-х рр., які залишаються актуальними та життєдіяльними і на сьогодні. Розглянуто питання підвищення загального рівня гуманітарної культури майбутнього педагога, його духовної культури як передумови високого професіоналізму. Зосереджено увагу на значенні культурологічного аспекту підготовки майбутніх учителів, соціально-психологічної культури як якісного новоутворення його особистості, що допомагає творчо організовувати цілісний педагогічний процес у загальноосвітній школі. Розкрито складові формування професійної культури майбутнього вчителя, а саме: культуру мислення і праці, культуру спілкування і мовлення. Охарактеризовано естетичний та етичний аспекти мети професійної підготовки, основи педагогічної майстерності, важливість якої обгрунтовано І. Зязюном. Визначено роль психолого-педагогічних дисциплін у забезпеченні професійної підготовки студентів педагогічного ВУЗ, починаючи з I до V курсу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч33(4УКР)6 д
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|