Назаренко К. Інноваційний підхід до викладання іноземних мов у контексті євроінтеграції України / К. Назаренко // Рідна шк.. - 2008. - № 11. - С. 26-27. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто питання активізації навчання через інноваційний підхід до викладання іноземних мов у контексті євроінтеграції України, який вбачає не збільшення обсягу інформації, а створення дидактичних і психологічних умов усвідомлення освітнього процесу, включення в нього учня на рівні інтелектуальної, а особистісної та соціальної активності засобами інформаційно-комунікативних умінь і навичок, що формують мовну культуру учня. Окреслено зміни в системі вітчизняного навчання іноземних мов, орієнтовані на вимоги Болонського процесу. Зазначено чинники, які гальмують використання дистанційного навчання, інноваційних інформаційних технологій в навчанні іноземних мов. Наголошено на потребі визначення вченими історичних періодів формування компетентнісного підходу в змісті навчання та викладання іноземної мови в європейських країнах, сучасної практики його структурування та ефективних форм реалізації в країнах Європи. Розкрито монокультурний та міжкультурний підходи у структуруванні компетентнісного підходу в змісті викладання іноземної мови. Висловлено пропозиції щодо покращання ситуації з вивчення іноземної мови, зокрема в школі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ч311,01
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|